.
2
MAK JEMAH

Rindu Terperam =.=

Greeting Text
  CAKKK!!!
 
Hai..errr..hai..sebenaqnya kan..nak cakap kan..yang kita kan..rinduuuuuuuuuuuuuuuu sangat!!! nak update belog..sobss:'( tapi apa kan daya~ jodoh tiada~ kenangan demi kenangannn.. Ehh tetiba pulok :D Tapi kita sekarang kan..kankankan *lempang jugak sat lagi* sibuk kerja..letih taw awak-awak semua..hmm.. T__T haha sudah-sudah gedik gila.. geli bulu kaki aku baca..ngiahngiahngiah
 
Yang pertama sekali, aku nak cakap sememangnya aku rindu sangat-sangat nak update belog macam dulu-dulu..Dulu-dulu..zaman muda-muda..dua tiga hari lagi dah nak tuo..2013 coming soon!! aku pulak dah masuk 23 tahun! Argh! alergik aku dengaq umoq aku bakal menjangkau 23 tahun..cecepat check kedut kat muka..tenyeh Safi Rania Gold.
 
Serius cakap kerja aku sekarang sangat meletihkan..sampai aku dah terpikir nak berenti..ini seriuussss..wonderpets datang membantu~ Ciss! maaf-maaf terbawak-bawak pulak..sebab tu balik kerja tidoq sampai ke petang..aku dah tak mampu pikiaq dah idea nak update belog..sampai aku hampir-hampir terlupa yang aku ni ada belog yang comel dan cun melecun gituuu :3 tumbok muka aku cepat! haha
 
Lama jugak kan aku tak update..bulan yang lepas pun satu bulan satu entry..macam ada orang peduli pulok *mata tengok siling -,- Ehh sudah-sudah sampai sini dulu..internet aku dah nak habis..entry yang takda masa depan langsung..hahah

Sekian.

✿THANX SUDI BACA.KOMENLA SEKALI✿

2 50Juta Kali:

CekbOlat-bOlat said...

dushhh dushh . sibuk lettew

boni kacak said...

huh... lama saya menunggu. akhirnya berupdate akhirnya..hehehe