.
0
MAK JEMAH

Entry Melepas Rindu

Greeting Text
Hye blogger(s) .. 
 
Muahahah lamanya tak update entry baru. Nak cakap tak da masa nampak sangat muhong.. Masa aku banyak terluang dan dihabiskan begitu sahaja..haha bukan tak da niat nak update tapi sebabnya seperti biasa, aku dah takda cerita nak diceritakan kat hampa!! haha Ni pon just for short entry maybe..ah short sangat kan?? kalau jadi long kira halal la noh..hahah
 
Ni ialah entry MELEPAS RINDU ..haha Harap ada la yang sudi baca lagi blog aku setelah semakin lama semakin ditinggalkan..hehe Sebenarnya, hmm aku nak bagitau kerinduan aku kat seseorang yang satu ketika dulu pernah rapat dengan aku..Tapi, sejak dia dah berboyfriend beberapa bulan lalu nampaknya..aku dah pon dia lupakan..sobss :'( pinjam sapu tangan lap hingus.. 
 
Kesedihan aku ni bukan la tahap kritikal sangat..rindu pon macam angin lalu ja..takda sampai terbawak dalam mimpi..haha terok sangat tu..kadang-kadang rasa rindu tu mai..kadang-kadang hilang dalam kegembiraan..kehkeh gembira bersama insan tersayang katako..hahaha Sat! satgi hampa kata aku minat kat pompuan sama pompuan pulak! NO no!! kita bukan begitu ya.. Cuma bagi aku..tak patut bagi seorang kawan yang satu masa dulu pernah rapat, berkongsi kisah sedih dan gembira ditinggalkan macam kita tak pernah wujud pon dalam hidup dia..aku cakap camtu sebab aku bila dah rapat sangat ngan sesorang kawan tu, aku sayang untuk nak akhiri hubungan persahabatan tu..
 
"Orang kalau dah jumpa orang yang penting dalam hidup dia
mesti orang yang pernah buat dia senyum, ketawa satu masa dulu makin hari makin dia lupakan..kan..kan~"
 
Aku pernah update status ni kat facebook..Dan status ni takda kena mengena pon pasal cintan cintun, dan ex-ex dulu..haha status ni cuma untuk seorang sahabat..seorang sahabat yang melupakan sahabat..Mungkin aku yang dok ingat dia lupa kat aku..padahai dia ingat ja kat aku..Ntah..(=''=) Tapi, kalau dia ingat mesti dah lama dia contact aku macam dulu-dulu..ye dOp? Banyak kali aku try call semua nombor-nombor dia..Tapi semuanya da tak diguna lagi..Yalah orang dah ada boyfriend mesti la nak privacy..orang dulu pernah single skandal ramai maa..haha sekali dah ada bf mesti la taknak ada gangguan and salah paham..kena la tukar nombor.. :) Dia tak bagi pon nombor baru nyer pun kat aku.. k xpa la :( hahah buat tacing pulak.
 
Tak po lah..sebagai kawan aku cuma harap dia happy and bahagia selalu..Kita walaupun dah ada boyfriend jangan lupakan kawan..sebab boyfriend tu boleh ditukar ganti..yang nak bertukar ganti laa..haha tapi kawan tu untuk selamanya taw..nanti sedih kena tinggal ngan boyfriend kawan jugak yang di cari..jangan macam tu ya kawan-kawan..Hehe tengok short entry da jadi long entry daa..k sampai sini dulu..nanti ada kerajinan aku hapdet lagi.. take care :)

Assalamualaikum..

✿THANX SUDI BACA.KOMENLA SEKALI✿

0 50Juta Kali:

Daisypath Anniversary tickers