.
2
MAK JEMAH

Down ..

Greeting Text
Rasanya dah lama aku tak bercerita tentang aku kan? Malas rasanya nak update entry.. Entah kadang-kadang aku rasa terlalu jujur dengan setiap apa yang aku ceritakan dalam belog ni terlalu terbuka untuk aku luahkan soal hati dan perasaan..Mesti ada kawan-kawan aku kutuk kalau depa terbaca aku berjiwang-jiwang..heheh aku pon kadang rasa termalu sendiri..huuu (T_T)
 
Bila saat aku jatuh dan lemah tak ada sapa yang sudi bawak aku ke atas kembali..aku dibiarkan umpama kain buruk.. :) Kadang-kadang, aku terpikir apalah guna aku dihidupkan di muka bumi ni kalau cuma untuk menyusahkan, mengharapkan, dan bergantung dengan orang lain.. 
 
Aku rasa terlalu asing saat ni..kosong semuanya..Semalaman dan harini aku cuma menangis dan menangis..Cuma selimut dan bantal yang sudi jadi peneman..Memang aku rasa rendah diri dalam bab macam ni..aku perlukan sokongan, aku perlukan orang yang buat aku rasa tenang dan tersenyum..kadang-kadang aku marah dengan diri aku sendiri , hati aku terlampau mudah terguris..Sungguh, aku lemah..tersangat lemah~ assalamualaikum :')
 
Jika ditakdirkan semua orang membenci, melupakan, mencaci, membuang, meninggalkan aku dan tidak peduli lagi dengan keadaanku..Ya Allah berikan aku sedikit kekuatan untuk menghadapi hari-hari mendatang..aamiin~

✿THANX SUDI BACA.KOMENLA SEKALI✿

2 50Juta Kali:

iAmCekbolat said...

sedihnya :(

akak stay strong , bolat ade

حاني رملي said...

Huuu~ bolat pinjam lutut nak nangeh..hahhaha

Daisypath Anniversary tickers