.
0
MAK JEMAH

Biar Puteh Mata, Jangan Kuning Gigi

Greeting Text
Hye readers :) Err selama 2 hari rumah aku senyap tanpa suara adek aku sbb dy kena p kem..Haha selalu kalau ada dia tayah cakap la rumah aku bising gila dengan mulut dy..Nama ja pompan perangai macam jantan-,- Tapi ari ni dy dah balik..owh sebelom tu meh nak tunjuk muka dy sikit..hee~
Nama : NurHidayaatul Farhana
Umur : 15 Tahun
Berat : 54kg Tinggi :156cm
Hobi : memekak, melalak..hahaha tengok ja ayu -.-
..............................................
Sebenaqnya cita ni pasal adek aku..Tadi lepas dy balik dari kem aku sembang2 dengan dy..sumpah aku gelak gila2 dengaq cita dy..hahaha
Dy ada cita kat aku ada sorang mamat neh, yang dy xkenal langsung..kononnya macam tersilap nom camtu la call dy..aku xtaw la depa cakap apa kan--" lepas dok bla2 dua orang depa laki tu cakap camni :
Laki : Awak jom jumpa..
Adek aku : Perlu ka ?
Laki : Ya la..saya nak tengok awak~
Adek aku : Tak mau la..mak saya marah.
Laki : Alaa..jom la sekali ja..sy cuma nk tengok awak..
Adek aku : Tak mau ...
Laki : Jom jgk..Plezzz
........................
Adek aku : Laa xpaham ka?? Aku kata xmau, xmau la yg dok pulun sangat awat??
TIBA2..
Laki : Awat hang ingat hang comey sangat ka xmau jumpa aku ?? Blah laa ! Padam nom aku lepas ni
Adek aku : Aku xkata pon aku comey.. Nak padam pasai pa aku bukan dok save nom ang pon..hahah
Laki : OK ! bye
-------------------------------
Reaksi aku yang dengaq ni :
LOL Wadefishh ?! Laki camtu..
ok..hahahahhahah pasai pa dengan laki tuh
Tu la len kali orang xmau jangan paksa..
Biaq xdapat jumpa, tapi tayah la nak memalukan diri sendiri..
Tu la orang cakap "Biaq puteh mata, jangan kuning gigi"
Hahah puteh mata xpa lagi, kunen gigi malu cek oi..haha
Ok sudah la mengarut~ Bye !

P/s: awak2..saya hepy dapat awk terima kasih.. Ngeee :p

✿THANX SUDI BACA.KOMENLA SEKALI✿

0 50Juta Kali: