.
0
MAK JEMAH

Berkhatan :D

Greeting Text
Hehe seronoknya tengok bebudak berkhatan..Ehh tapi bukan aku tengok time depa tengah dikhatankan..hoih gila apa :D  Taw apa yang paling bez..hahah tengok muka depa ngan cara depa bejalan..haha sumpah nak tergelak..ouh xda perasaan belas kasihan langsung aku ni..ngee btw, comel la depa dengan muka plus gaya jalan camtu..hehe semua muka kering ja..xcakap apa, senyum dak cakap dak tengah menahan sakit agaknya xD hahaha Sebenaqnya anak buah aku yang berkhatan kemarin..depa yang berkhatan aku yang macam eksaited lebih..hehe =.= tengokla muka hero2 ni..haa lepas ni kena sembahyang cukup la no besaq dah..kena p jumaat xleh selang..hehe Depa berkhatan guna laser..hoh? bagaimanakah benda tu ..aku pon xtaw..haha


ni dy hero petama yang rela dy dikhatankan..hahah dy ni balik2 selamber ja muka orang len aku tengok muka sorang2 terseksa..haha dy yang 1st buat sbb antara semua dy yang tua darjah 4..tapi usha badan..hoho macam dah belasan taon..ni Aiman anak buah aku yang 1st..aku snap pic dy, dy nak tembak aku..kaih kaki ang baru ang taw erti ngilu di situ~hahaha =.="

 
 Yang comey ni Aidil..haha comey la sangat kan?? Dia anak buah kedua aku baru darjah 2..ni semua gambaq yang malam ni..gambaq malam depa berkhatan tu xamek pon kesian tengok muka sorang2 mintak simpati..hehe Dia ni penakot sebenaqnya..tapi alhamdulillah la xteryak.. Tadi papa dy nak bersih dy punya tu terjerit2 dy..haha :D sory gambaq xberapa nak clear juz guna camera hp abah aku..heee
Haha yang ni paling manja sekali suffian..teryak xbenti..saket sangat kot..Dia anak biras kakak aku..baru darjah 1..memang manja la dy sikit2 teryak..yang xleh blah ouh bila dah balik dari berkhatan dan2 nak terkencing..haha haih jenoh..aku dok pikiaq camana la nak kencin baru sangat kena potong tuh~ :D lepas dy kencing anak buah aku yang dua orang tu pon pakat2 mau kencing..haha lawak kot..Tapi kesian dy mama dy tinggai dy kat sini, mama dy balik SP..setel masalah pabenda ntah..
 Haha bederet~ suka aku tengok.. :D Haa lepas ni tayah risau la wahai anak buahku sekalian..benda yang orang laki dok takot selama ni dah ampa buat..tinggai  satu ja lagi benda yang laki takot nak buat yang akan ampa buat nanti..lafaz terima akad nikah depan orang ramai..haha sumpah cuak kan? xD tinggai yang tu ja ..
Ok sudah la..malam ni terpaksa tido dengan adek aku ja..mak abah aku tido umah kakak aku tolong jaga bebudak ni..hmmm :( bye~

✿THANX SUDI BACA.KOMENLA SEKALI✿

0 50Juta Kali: