.
4
MAK JEMAH

Semalam Yang Hangat

Greeting Text

Di satu malam yang agak sepoi-sepoi dibahasakan oleh kipas angin siling rumah Encik Ramli (abah aku) tiba-tiba aku disergah oleh satu bunyi yang entah dari mana muncul..aku cuba intip-intip melalui tingkap yang agak berhabuk.. ehh nampak sangat ni malas cuci tingkap..kantoi sudah..aku cuba jengok atas siling..oh banyaknya cicak sedang mengawan.. meoww~ heh--' aku cuba cari lagi..dalam peti ais, atas tudung saji. bawah pasu bunga, belakang tiang letrik..setelah berpeluh-peluh seksi baru aku sedari bunyi tu datangnya dari perut aku yang tengah beretro lagu Fatimah Gadis Ayu..bhahaha~

Alahai..kesian dia lapaq rupanya..time macamni jugakla ang nak lapaq kan..saja nak bagi aku bina badan tengah-tengah malam buta..dengan pantas dan tuntas nya.. ehh?==" aku terus berjalan mak enon ke dapoq..bukak tudung saji, terus berkaca-kaca mata aku..Ya Allah..sedap betol kain alas meja ni..(=..=) takda apa pon nak makan..sobsss T_T aku merajok, terus hentak-hentak tudung saji dua tiga daih sambil berkata "batu belah batu bertangkup, ang tangkupkanlah aku..lauk takda kenapakah nasi mesti ada? kejam betol dunia" aku monolog dalaman time tu..ngeee

Nak cari teloq, nak cari teloq.. bila buka peti ais
TADAAA!!!

 Ehh silapp..hee~
tadaaa!!!
dann.. TADAAA!!!
V
V
V

hahah pipi aku dengan teloq dah tak jaoh beza kan? why u'r so tembam hah?? apa pon ta buleh laa =..=

Tanpa membuang masa, aku terus panaskan kuali letak minyak tunggu dekat 5 jam sampai kuali tebakaq lempaq kuali tu amek yang lain ulang proses yang sama..eh waddahammer??! agak dah puaih hati terus aku pecahkan teloq dalam kuali tu..masa tu la terciptanya detik yang bersejarah apabilaaaaaa....*bunyi kompang dipalu-palu untuk wujudkan suasana saspen* aku menggoreng jari telunjukku sendiri dalam minyak panas..aduyainnyer punn..nikmatnya aku sorang buleh rasa..time tu teloq sekali kulit-kulit dia aku goreng..memang semalam yang sungguh hangat betoi..
Tu laa akibatnya kalau nak pecah teloq tu letak dekat-dekat sangat ngan minyak panas..sudahnya jari telunjuk aku jadi melecoq dan ta buleh nak komen dekat pesbuk apatah lagi i.m..hahah pegang henfon pon teketaq-ketaq..dan aku dah insap pecah teloq dalam kuali dah teroih aku campak dari jarak jaoh..haha sempoi kan..dan hasilnya begini~


Benda ni terjadi taon lepas dan masa tu buat aku insaf kalau dah tercelup jari dalam minyak panas lagu ni punya saket apatah lagi kalau direjam-rejam dalam api neraka.. Ya Allah :'( ampunkan dosa hambaMu.. Assalamualaikum..

✿THANX SUDI BACA.KOMENLA SEKALI✿

4 50Juta Kali:

Boni JLL3 said...

hahahaha..punya mencari mana datangnya bunyi tu rupanya bunyi daripada perut sendiri??hahahahaha..adoi..

tu ler..lenkali jangan dekat2 dengan minyak panas tu. jauhkan jari jemari at least dalam 30cm

Hany Rara said...

sekarang kemain jaoh lagi 10 meter main cmpak2 terus..hahah

iQie said...

haha tu lah lain kali hati2. nasib kau xgoreng je tngan tu. haha

Hany Rara said...

goreng bg ang mkan la.. heeh