.
1
MAK JEMAH

Ya Allah, Tetapkan Hati Aku

Greeting Text 
"Ya Allah aku memohon kepadaMu tetapkan hati aku..Jangan sekali-2 Engkau melembutkan hati aku untuk dia lagi..Engkau ingatkan kembali kepadaku setiap kesakitan yang pernah dia berikan dalam hidupku..Aku bersyukur di atas belas kasihMu mempermudahkan aku melupakan dia..amin."

Setelah sekian lama..Err xda lama sangat sebulan macam tu..aku hidup tanpa bayang-2 ang..tetiba ang muncul balik dalam idop aku..muncul kat sini bukan depan mata la, tapi ang buat kepala care dok antaq msg tanya aku ok x, sihat x..aku still guna nom tu kan? maknanya aku sihat lagi..ok lagi..xmati lagi..and semalam ang antaq lagi :'( ang taw ? walaupun cuma msg macam tu ja ang tanya aku ok x lagi lani..ang dah buat aku terganggu..aku asyik terpikir ang taw x ?! Dem..aku xsuka walaupun cuma niat ang untuk bertanya khabar tapi aku takot aku xboleh handle perasaan aku nanti..ang buat aku tertanya-2 "Dia ni peduli lagi ka kat aku.." Hah sudah...sumpah emosi aku terganggu..hati aku berbelah bagi antara nak balas msg ang atau x -..- tapi naseb pendirian aku teguh..hoho aku xkan sesekali balas msg ang lagi..tu janji aku..sebab aku xmau sat lagi aku dok jadi tergila bayang kat ang pulekk cam dulu..macam orang hilang setengah akai..

Selama ang xda lagi dalam idop aku..aku 98% dah lupakan ang..aku pun xtaw camana benda tu jadi sedangkan dulu mati2 aku tunggu ang 10 bulan *banyak gila masa aku terbuang sebab ang wey..sebab tu sebulan kebelakangan ni aku xpenah lagi msg ang macam orang gila -,-" yang 2% tu aku cuma terpikiaq ang dapat sambung study ka x..sebab aku tengok FB ang lama xberonline..Haa aku mengaku aku stalk lagi FB ang..tapi dah x macam dulu..sampai ari2, sampai setiap kali online..ouh gagah xgagah u olls :d kadang2 aku mengaku aku ada jugak teringat kat ang..ok lebih sedap aku guna perkataan teringat kan dari rindu..hidup ang macam mana ? macam dulu lagi ka..aku cuma doa semoga ang berubah..

Kalau ang tengah bahagia sekarang, bagus laa..mungkin Allah dah dengaq doa2 aku..aku pun xsangka aku dapat lupa ang..sampai kawan aku sendiri pelik macam mana aku boleh lupa ang secepat ni..sebelum ni aku takot nak buat semua tu sebab aku rasa macam xmampu..ok ayaq mata aku kuaq..hewhew~ aku pun xtaw sebab apa..tima kasih sebab pernah singgah dalam hidop aku..jiwang pulakk..-.- ok bai..salam.

"Usah diratapi perpisahan dan kegagalan bercinta..kerana hakikatnya jodoh itu bukan di tangan manusia.atas kasih sayang Tuhan engkau dan aku bertemu dan atas limpahan kasihNya engkau dan aku dipisahkan bersama hikmah yang tersembunyi..Terima kasih di atas kebesaran itu ya Allah.."

✿THANX SUDI BACA.KOMENLA SEKALI✿

1 50Juta Kali:

iQie said...

never mind..someday,someone special will find u..just wait :)