.
5
MAK JEMAH

Ohh Bulan !

Greeting Text

 Hye selamat malam..err dah pagi ekceli hampir pukul 2.00 a.m..kembali lagi kita menyakai bersama aku dalam entry kali ni..hoho sapa tengok bulan malam ni~ wuuuuu cantek gila penoh, bulat, mampat, ketat errr -,- abaikan~ walaupun malam ni xberbintang *ecehh tetap lawa taw langit malam ni..cerah jaa..buleh nampak awan dok berarak-2..nak p mana tu oii?? lol ._.
Tadi masa tengah jalan nak balik umah aku dari umah kakak aku anak-2 buah aku cakap 
"waa lajunya bulan berjalan.." bulan bejalan???
 
awat rambut aku dah macam jembalang tanah jaa~ =_="

 
aku dengan ilmu yang xseberapa di dada cuba buat pandai..
................
AKU : Bukan berjalan la adek..tapi berpusing..bumi kita ni yang dok keliling dy..tu nampak bulan macam berjalan laju.. *grrr aku dah semakin sewel dok explain..tak suka taw~ -,-
AIDIL : camana dia berpusing ? awat dia tak jatuh haa~
 ................
Err banyak tanya pulak budak ni..
................
AKU : Berpusing ataih paksi dia laa..mau jatuh kiamat la dunia
(dalam hati tetiba rasa kagum dengan ciptaan ALLAH : buleh pulak kan bulan seketoi macam tu terlekat kat angkasa~ hehe)
...............
tengah rhalet dok perati bulan tu dia tanya lagi..
amboii suka sungguh menguji tahap IQ aku yang dah berapa taon tak diguna pakai ni..
..................
AIDIL : Kalau bumi ni bergerak awat kita xrasa bergoyang-2 ka, jatuh ka makndak?
............
ZZZZzz~~ budak ni memang nak kena ! aku tumbuk lumat-2 buat sambai belacan jugak sat lagi..
Hah sudah! terpaksa aku buat aktiviti cari gali lam otak aku balik.
apadia ni, apadia ni, apadiaaaaa~
dan~
TINGGGG!!
:D


Muka ketat. Tapi rambut tetap mantain taw.. haha
adoi graviti ja pun sampai macam tu skali kena pikiaq..kahkah

Tiba-tiba anak buah aku yang sulung bersuara.dari tadi diam ja dia..hamboii asyik sungguh merenung bulan sampai nak telanggaq pokok petai kat depan pon tak sedaq.. :D
....................
AIMAN : haa abang taw..cikgu ajaq kat sekolah kalau ada graviti kita xla terbang-2
.....................
hah terbang la sangat kan...kehkeh =_=" macam-2 laa budak dua orang ni..

Dan~ tamat la entry kali ni :) babye selamat pagi..
Malam bulan di pagar bintang~ *tetiba lagu P.Ramlee.. Erk

✿THANX SUDI BACA.KOMENLA SEKALI✿

5 50Juta Kali:

CekbOlat-bOlat said...

hahaha.. makndak pon pening ngn ank buahh -__-

Hany Rara said...

soklan mencabar..haha

iQie said...

haha kelakar. aku dpt bygkn muka ko camana :D

Hany Rara said...

ceit! tolong jgn byang XD

aracahayacinta said...

best..ara suka..