.
2
MAK JEMAH

Entry Sakai Tanpa Kepala !

Greeting Text


Caakkk!!!  amboih terkojoit makk.
 
 Alalala rindunya belog sakai ni..hukhuk 2 minggu jugak aku xupdate..mesti tertanya-2 kan ke mana aku menghilang~ phuiihh!! bajet macam ramai care pasal belog aku..padahal seropa orang gila beletiaq sensorang..hehe sebenaaqnya aku ketandusan idea..makin lama makin tak boleh pikiaq otak aku~ rasa macam nak remove pon ada belog ni..Boleh x saya saya nak remove ?? boleh x? ouh who's care? --" *sendiri tanya sendiri jawab*

sekarang aku tengah sibuk melayan cerita Gemersik Kalbu..! aku jatuh cinta dengan Ayu Raudhah..ok silap Akasha sebenaqnya..hehe *ingin aku gigit-2 cuping telinga kecilmu~ -..-" sampai tercongok depan tibi hari-hari kusyuk belek wajah berjambang Akasha.. hahah Aku memang suka pon yang janggut-2 jambang-2..wakakaka

Tiga hari lepas bezday abah aku..sukalah kiranya baru hari ni aku nak post "SELAMAT HARI LAHIR ABAH YG KE-59" semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki..Thanks for every beautiful moment that u have gave in my life from i'm childhood till now..thank u for being a good  father for me..thank you for always gave my needs, eventhough sometimes you can't afford to deliver, but grateful to Allah for gimme a father like you..I love u till heaven :)
 *sapa paham mmg b.i dia hancuss macam aku.. wakakak

Kemain speaking padahal SPM English dapat C6 ja, Muet Band 2..kahkah sadis.. hari tu aku yang p beli kek.. selalunya mak aku yang beli takpun abang aku xpun kakak-2 aku..sampai terpenyek abeh kek sebab letak dalam raga moto..hahah..time balik bukak kotak tengok kek yang bulat masa kat kedai tadi dah jadi hexsagon..-..-' xapa janji blackforest cake nyah..kalau makan pencuri masok umah pon dah xsedaq..punya menikmati tu kan? haha 
 
Aku p beli dengan adek aku..lepas tu janji dengan member aku faten dia pun bawak adek dia..lepas kami jenjalan tayang muka yang berminyak ni kat kedai demi kedai..baru teringat nak beli tudung kat tok aku..haha lepas tu p ekspo, amboii tengok keronsang ribbon comey-2 rembat 2 3 ketol..Ehh ketol kaa? -..- aku memang takbuleh tengok benda comel-2 ni sangat menguji tahap keimanan aku..haha tetiba mata aku terpaku kat patung angry bird merah menyala-2 silau siaw bling2.. yang memang sangat comey tahap siput sedut...besaq pulak tuh..haihh~
"pakcik nanak free bulehh??" *sambil kelip-2 mata.. 
"haa u mau ambek pastu u kilija dengan wa buleh kan?"
JEMM!! keja dengan dy..jadi penjual angry bird yg berjaya laa aku pasni..
 
Pelan-2 aku letak balik..sobss~ sempat gak aku cubit pipi angry bird tu..dengan harapan biaq teburai span dalam menatang tu geram kat pakcik tu punya pasai..haha haihh nak beli sayang duet rasa macam xb'guna ja natang tu..konklusyen nyaa sapa mau bagi hadiah angry bird kat saya ^^ yeayy!! mesti ada kan?? kan? cepatla angkat tangan..hello? ^^ hello-2....~ hahhh~~ -.-
kbai sy xkan tanya dah!

Lepas tu baru laa pih beli kek..dekat kedai kek yang baru bukak tu..kek kat situ semua sedap-2..rasa macam nak bungkuih kedai-2 tu skali bawak balik umah..masa tengah pilih kek tu ada sorang abang tu masok..dia pon pilih kek jugak..*kat buah aty lettew :) lepas tu dia panggil kak yang jaga dalam kedai tu..

abang beli kek : "Dek..kek aishiteru ada?"
kakak kedai : "Errrr..." *buat muka heran*
Aku : "aishiteru?? amboi kemain sampai kek pon ada nama aishiteru..kek perisa baru kot..ini harus dicuba"(dalam hati)
Faten : Sibuk pilih cupcake dgn adek dia
Adek aku : Buat-2 menyemak dalam tu..xberguna pon dia..haha

TIBA-TIBA :
.............
kakak kedai : Neh bang kek tiramisu kot..bukan aishiteru.. -_-!
abang beli kek : Allah ! tiramisu?? abang xtaw laa..ingat kan aishiteru *kaber malu*
Aku tersengeh sendiri bila abang tu tersipu-2 macam selipar koyak bila tengok kakak kedai tu dgn aku kaber nak tergelak..kahkah
Tapi sayang, kek tiramisu da abeh daa..dia pun pilih kek blackforest macam aku..haha

Lepas tu aku beli cream puff dua bijik dengan tart coklat..faten beli cupcake dgn blackforest..pakat dok melantak kat situ sambey sembang-2 masalah negara..kah2 xleh blah..lepas dah pakat muak makan kek..berakhirlah aktiviti hangout kami..salam-2 c0m pipi  pedeqaih balik umah sampai kek terpenyek abeh~ haha

Okai sekian saja cerita boring saya hari ini :) babye~ malam ni nak layan he's beautiful..weehuuu~ go mi nam i'm can't wait fer u :*

✿THANX SUDI BACA.KOMENLA SEKALI✿

2 50Juta Kali:

wawa said...

abg uh asal?
HAHA! sengal tauk..wawa ada angry bird meh, akak mau =P

حاني رملي said...

mau satu lori boleh :)

Daisypath Anniversary tickers